De hulpsupport van CleverDisplay

CleverDisplay staat voor u klaar!

Mocht je nu vragen of problemen hebben tijdens het vullen van onze narrowcasting software kun je terecht bij onze professionals. Zo staan onze professionals via onze hulplijn je graag te woord.

Hoe werkt de hulplijn van CleverDisplay?

Mocht er een situatie zich voordoen waar je na uitleg en instructie niet meer weet hoe bepaalde functies werken. Of wanneer er bijvoorbeeld problemen ontstaan bij het plannen van de content binnen de narrowcastingsoftware kun je via support@cleverdisplay snel en gemakkelijk vragen sturen.

Stap 1: Stuur je vraag naar support@cleverdisplay.nl
Stap 2: Onze office-asstistent maakt een ticket voor je aan en je vraag wordt doorgezet naar onze supportafdeling.
Stap 3: Support beantwoord bij snelle vragen via de e-mail. Is de vraag complexer? Dan staan we je uiteraard telefonisch te woord.

De support van CleverDisplay is aanwezig van maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00.

Op zoek naar een narrowcasting leverancier?

Maak kennis met het team van CleverDisplay!

Op zoek naar een narrowcasting software leverancier? Of heeft u een brandende vraag? Neem contact met ons op.