Toepassingen

Toepassingen van CleverDisplay


CleverDisplay is in iedere branche te gebruiken, maar de doelen verschillen.

De horeca, detailhandel en culturele instellingen kunnen de schermen goed gebruiken voor reclames en acties. Zo vergroten ze de kans dat mensen een aankoop doen. Logistieke bedrijven kunnen voorraden, levertijden, bezorginformatie in de verschillende ruimtes laten zien. In de zorg en bij de politie is bijvoorbeeld het informeren van bezoekers erg belangrijk. Wie zijn de dokters? Waar moet de bezoeker naar toe? Heeft u een volgnummersysteem, dan kunnen wij die integreren.

Klanten reageren beter op dynamische advertenties, dan statische. Laat bijvoorbeeld de fashion show zien van de huidige collectie. Het merk heeft al veel geïnvesteerd in allerlei vormen van advertenties. Met CleverDisplay kunt u ze allemaal naast elkaar afspelen. Ook houdt het klanten bezig wanneer zij in de rij staan. Het wachten wordt daardoor als minder erg ervaren.

Hugo Boss-Retail-CleverDisplay

In een ziekenhuis kan een digitaal scherm uitstekend gebruikt worden om de patiënten van informatie te voorzien. Denk bijvoorbeeld aan een introductie van de specialisten, wachttijden, uitval, volgnummers, een klok of nieuws.

De politie laat actuele meldingen zien voor de bezoekers, wachttijden en ander nieuws uit de omgeving. Ook kunnen er tips voor beveiliging, zelfverdediging en alertheid op de schermen getoond worden.

Ziekenhuis - bewegwijzering - CleverDisplay

Vervoerders gebruiken CleverDisplay om reizigers te informeren van actuele vertrektijden, acties en evenementen in de omgeving.

volgnummer systeem - klm - cleverdisplay - vervoer

CleverDisplay wordt in het onderwijs gebruikt om de roosters, roosterwijzigingen en evenementen aan te kondigen. Daarnaast is het een mooie plek om bezoekers ook een sfeerimpressie te geven met foto’s of video’s. Tijdens ouderavonden worden het programma en de locaties vermeld. Omdat de playlists van te voren ingepland kunnen worden, hoeft er niet gewacht te worden tot alle lessen voorbij zijn. Mocht er toch wat wijzigen, dan is dat ook nog mogelijk.

Schouwburgen en theaters spelen trailers af van de voorstellingen, ze laten posters zien en de agenda. Een ideale mix van statische en dynamische media. Het is zelfs mogelijk om de database te koppelen en het aantal kaarten per voorstelling te laten zien. Als de ruimte voor een andere aangelegenheid gebruikt wordt, kan het scherm prima omgetoverd worden tot een informatiescherm ten behoeve van het evenement.

Bibliotheken en cultuurcentra stellen boeken, cursussen en kunstwerken ten toon naast het informeren van de bezoekers. Openingstijden, speciale lezingen of andere huishoudelijke mededelingen zijn gemakkelijk te delen.

Stadsschouwburg - Theater agenda - haarlem - entertainment

In de horeca is CleverDisplay uitermate geschikt om de specials van de dag uit te lichten en klanten visueel prikkelen met prachtige foto’s van de gerechten. Ook kan er gestreamd worden, bijvoorbeeld sportwedstrijden of het nieuws.

Grabandfly - Schiphol - cleverdisplay - narrowcasting

Intern gebruiken bedrijven CleverDisplay om de medewerkers te voorzien van alle informatie die ze nodig hebben.
In het productieproces worden de laatste wijzigingen direct aangepast zodat iedereen hier snel op kan reageren. Bij de receptie zijn het laatste nieuws en de treintijden beschikbaar. En het magazijn kan makkelijk met de andere afdelingen communiceren over de actuele voorraden.

Intern gebruik narrowcasting - CleverDisplay

Heeft uw bedrijf meerdere vestigingen en zelfs sommige in het buitenland? Geen probleem! CleverDisplay is te gebruiken op meerdere locaties, maar nog steeds aan te sturen vanuit een centraal punt. Binnen CleverDisplay kunnen meerdere gebruikers toegang krijgen tot een groep schermen of één specifiek scherm en is er een administrator die bij alle schermen kan. Zo kan iedere locatie zijn scherm van content verzien, maar kan de administrator  extra content klaar zetten voor alle vestigingen. Er zijn al meerdere multinationals u voor gegaan.

Narrowcasting


U wilt informatie op een doelgerichte manier verspreiden. U heeft wel posters of printjes, maar dat ziet er niet echt mooi uit en kost tijd om te vervangen. Het liefst zou u iets met video doen om de aandacht te trekken.

Narrowcasting is het presenteren van informatie via digitale schermen met als doel een specifiek publiek te bereiken op een vooraf te selecteren locatie en tijdstip. Vaak worden deze displays op afstand aangestuurd met relevante visuele content. CleverDisplay maakt gebruik van een geavanceerde oplossing welke opvalt door zijn eenvoud in gebruik. Aangevuld met actuele informatie van bijvoorbeeld het nieuws, social media, video streams, RSS feeds en het weerbericht vergroot u de nieuwswaarde voor kijkers. Ook het koppelen van eigen databases en api’s behoren tot de mogelijkheden. Zodoende kun je bijvoorbeeld automatisch productaanbiedingen plaatsen en daarmee uw omzet verhogen.

CleverDisplay is vanaf een centraal punt aan te sturen waardoor men de schermen over de hele wereld kan aanpassen. Ook kan men rechten verlenen aan medewerkers zodat deze ook geheel of gedeeltelijk content kunnen aanpassen.